Sol·licitem que s’incorpore una hora de manteniment per als tallers de Tecnologia i els laboratoris de Biologia, Física i Química, tal com ja es contempla en altres comunitats autònomes per a aquelles matèries que requerixen l’ús d’espais específics, equipament tècnic i materials especialitzats.
La complexitat d’estos espais i la necessitat de mantindre actualitzats els inventaris, preparar pràctiques, gestionar materials i garantir la seguretat dels equips fan imprescindible disposar d’un temps específic destinat a estes tasques, contribuint així a una millor organització i a una ensenyança pràctica de major qualitat.
Així mateix, cal assenyalar que les aules d’Informàtica ja disposen d’hores de manteniment reconegudes per les necessitats derivades de la gestió i conservació dels seus recursos. Per este mateix motiu, considerem necessari que els tallers de Tecnologia i els laboratoris de Biologia, Física i Química compten també amb una hora específica de manteniment que permeta atendre adequadament les tasques associades a estos espais.